Klopp: Coutinho nem eladó!
2017. július 23. írta: milan10kb

Klopp: Coutinho nem eladó!

jklopp.jpgAlaposan kiakadt Jürgen Klopp menedzser, kezdi már unni a brazillal kapcsolatos pletykákat.

Ez az első és szerintem utolsó alkalom, amikor átveszek írást máshonnan, de olyan jól lefordította a Nemzeti Sport Online, hogy kár lenne rajta változtatni.

A cikk:

Jürgen Klopp, az angol élvonalbeli labdarúgó-bajnokságban (Premier League) szereplő Liverpool menedzsere szemmel láthatóan unja már a gárda körül felröppenő átigazolási pletykákat.

Néhány nappal ezelőtt láttak napvilágot a hírek, miszerint a Barcelona Philippe Coutinhóval pótolná a távozófélben lévő Neymart - a brit média tudni véli, a gránátvörös-kékek 80 millió eurós ajánlatot tettek a brazil támadóért, ám a Liverpool elutasította a megkeresést.

Klopp szemmel láthatóan kezdi megelégelni a rengeteg pletykát, melyek arról szólnak, épp mely kulcsjátékosát adja el a klub.

"A probléma ezzel az egésszel, hogy bármit is mondok, úgy is találnak benne valamit, ami alapján tovább spekulálnak" – közölte Klopp. – "Ha egyszer azt mondtam, nem eladó, akkor nem eladó. Nincs más mondanivalóm, kész! Ez a klub döntése, ez az én döntésem, ez van."

"Luís Suárez vagy Raheem Sterling eladásánál én még egyáltalán nem voltam itt, így a két szituációnak semmi köze a jelenlegihez. Fontos pillanathoz érkeztünk: jobbak akarunk lenni és erősödni szeretnénk, ennek érdekében meg kell tartanunk a kulcsjátékosainkat. Ez a válasz."

"Elmondhatom még hússzor, hogy nem eladó. Nem eladó. Ha kifordítják és másként fogalmazzák meg a kérdést, amire én azt mondom 'Nincs rá biztosíték', úgy is megírják a saját sztorijaikat, ám ezek engem nem érdekelnek, nem nekem szólnak. Bármi is történik másnál, én azt mondom, nem eladó. Az újságírók azt mondanak, amit akarnak. Az én válaszom: nem eladó."

Forrás: nso.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://thisisanfield.blog.hu/api/trackback/id/tr9812682447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása