Origi szívesen maradna Németországban
2018. január 08. írta: milan10kb

Origi szívesen maradna Németországban

dorigi_espnfc.jpgLőtt már néhány gólt idén a Wolfsburgban. Végleges döntés csak a szezon végén lesz.

Divock Origi. Bevallom őszintén, én már el is felejtettem őt, és azt hiszem, ezzel sokan így vannak. Pedig papíron még a Liverpool játékosa, kölcsönben játszik a Wolfsburgban a német Bundesligában, ahol szerzett négy gólt. Jól érzi magát a zöld-fehéreknél, alapember, Liverpoolban viszont minden bizonnyal csak másodhegedűs lehetne Mohamed Szaláék mögött.

"Élvezem a jelenlegi helyzetem. Szerintem minden lehetséges, ami a jövőmet illeti, de most ide koncentrálok. Jó kapcsolatom van a Liverpoollal, de nagyon jól érzem magam a Wolfsburgnál. A szezon végén leülünk, megbeszéljük a dolgokat, de jelenleg még van hátra hat hónapom, és nyitott vagyok mindenre" - fogalmazott a fiatal belga, akit az ESPN idézett.

A bejegyzés trackback címe:

https://thisisanfield.blog.hu/api/trackback/id/tr7713558605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása